Vásárlási feltételek 

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Kérjük, amennyiben TERVKONT Kontrolling Webáruházunknak (továbbiakban: webáruház) aktív látogatója, valamint a termékek vásárlója kíván lenni figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha minden pontjával egyetért, valamint kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre a Webáruház üzemeltető és a termékek Vásárlója között.

 

A szerződési feltételekben szabályozott témakörök a következők:

 

1. Webáruház üzemeltető/forgalmazó/szerző fontos cégadatai
2. Megvásárolható termékek köre
3. Megrendelési információk
4. Megrendelt termék, illetve AJÁNDÉK díjának fizetési és szállítási módja
5. Szavatosság és jótállás
6. Vásárlástól való elállás joga
7. Adatkezelés
8. Szerzői jogok és szellemi tulajdon védelme
9. Vegyes rendelkezések

 

1. Webáruház üzemeltető/forgalmazó/szerző fontos cégadatai

a) Cégnév:                                   TERVKONT Kontrolling Tanácsadó Bt.
b) Székhely és levelezési cím:      8360. Keszthely, Vaszary Kolos u. 9/A
c) Cégjegyzékszám:                     20-06-030741
d) Cégbíróság:                             Zalaegerszegi Törvényszék Cégbírósága
e) Adószám:                                 27642450-2-20
f) Bankszámlaszám:                     OTP Nyrt. 11749039-20085023-00000000
g) Cégalapítás időpontja:             1991. december 28.
h) Cég tevékenységi köre:    
                                                    70.22 Üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadás (főtevékenység)
                                                    47.91 Csomagküldő, internetes kiskereskedelem 2013.07.01

i) Önkormányzati nyilvántartás:   csomagküldő, internetes kiskereskedelem 2013.06/3988.

j) Elektronikus elérhetőség:         info@tervkont.hu
k) Telefonos elérhetőség:            +06-30-640-5281 Wisinszky Károly,  cég üzletvezető
l) Szerződés nyelve:                     magyar

m) Érdek-képviseleti szerv:          Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

n) Tárhely biztosító szolgáltató:   Webnode AG, Svájc, 6304 Zug, Gartenstrasse 3. 

                                                     e-mail: premium@webnode.hu

 

A webáruház működésével és termékek megvásárlásával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az 1. pontban megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

2. Megvásárolható termékek köre

2.1 A webáruházban fokozatosan megjelenített termékek kizárólag online módon rendelhetőek meg. A megvásárolt dokumentumok „szállítását” a vállalkozás/intézmény nevére aktivált online tartalmak letölthetőségével biztosítjuk.

2.2 A webáruházban forgalmazott termékkategóriák a következőK:

a). Kontrolling szabályzatok                                          TERVKONT-010

b). Üzleti terv   sablonok                                               TERVKONT-020

c). Kontrolling jelentések                                               TERVKONT-030

d). Kontrolling rendszerek                                               TERVKONT-040

e). Cégirányítási egyéb dokumentumok                           TERVKONT-050

f). Munkaköri leírás  minták                                            TERVKONT-060

g). Szolgáltatási munkalap  feladatmenedzselésre             TERVKONT-070


2.3 A termékekre vonatkozóan a terméklapokon megjelenített bruttó árak tartalmazzák az összes járulékos költségeket és a törvényben előírt 27% áfát, de  a megvásárolt dokumentumok vásárló igénye szerinti aktualizálási költségeket nem.

 

3. Megrendelési információk

3.1 A termékvásárlás csak regisztrációval lehetséges, mert ezzel biztosítható az a kényelmi szempont, hogy legközelebbi vásárlás alkalmával, a vásárláshoz szükséges adatok ismeretében mindössze a kosár tartalmát kell összeállítania a vásárlónak.

3.2 A regisztrálás elvégzésével a következő alkalomkor, mint regisztrált ügyfél be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a számlázási és szállítási adatok megadása nélkül. Fontos hogy, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a megrendelt termék.

3.3  A  termék, illetve AJÁNDÉK megrendelés menetét a következőkben részletezzük:

a) A megvásárolni kívánt terméket a terméklapon levő "Vásárlás" gombbal helyezze a „Bevásárló kosárba”. Amennyiben a Kontrolling rendszert (TERVKONT-040 ) választja, akkor a hozzátartozó termékeket nem kell kosárba helyeznie. A termék mellett levő piros X gombbal  törölheti a kosárba helyezett tételt.
b) Ha szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg, akkor válassza a „Kosár frissítése” gombot.
c) A termékek kiválasztása után a „Kifizetés” gombbal elindított folyamat választási lehetőséget kínál attól függően, hogy regisztrált ügyfélként/vásárlóként, vagy új felhasználóként/vásárlóként, valamint azon belül magánszemélyként, vagy cégként  kezdeményezi a vásárlást.
d) Az adatok megadását követően a fizetési és szállítási mód  kiválasztása a következő feladat, amely jelenleg díjbekérő alapján banki átutalás, illetve a dokumentum online tartalom letöltése lehet.
e) A fizetési és szállítási mód  kiválasztása után a „Folytatás” gomb lenyomásával a rendszer elkészíti és megjeleníti a Megrendelés adatrögzítésének visszaigazolását, amelyet az adatok ellenőrzését követően a „Vissza” gombbal lehet módosítani. Amennyiben minden rendben a „Megrendelés elküldése” gombbal lezárul a termékek megrendelési folyamata.
f) A megrendelés elküldését követően a vásárlónak automatikus e-mailben visszaigazolást küldünk az adatok rögzítéséről és az alapján, 24 órán belül a vásárlóval e-mailben és telefonon is adategyeztetést kezdeményezünk. A megrendelést Termék specifikációs lap termek-specifikacios-lap-vedett.xls (36 kB)    vásárló általi kitöltése alapján véglegesítjük. 

3.4 A webáruházba beérkezett megrendelések feldolgozását munkanapokon 8-órától 17 óráig végezzük el. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

3.5 Cégünk minden esetben telefonon és azt követően e-mailben is visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. A teljesítési határidő 2 munkanapon belül, attól a naptól számítva, mikor a vásárló a megrendelt termék(ek) díjbekérő szerinti összegét banki átutalással kifizette.

3.6 Külön felhívjuk a vásárló figyelmét a telefonszám és az e-mail cím pontos megadására, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése. Tájékoztatjuk arról, hogy az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.

3.7 A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld a webáruház üzemeltető szoftvere a rendelés felvételéről. Ez az értesítés nem minősül a webáruház üzemeltető és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán azt jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította a webáruház  üzemeltető illetékes munkatársa felé.

3.8 Amennyiben a vásárlóhoz a 3.5 pont szerinti szállításra vonatkozó e-mail 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. A webáruház üzemeltető a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A megrendelés utólagos módosítása csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon végezhető el.

 

4. Megrendelt termék, illetve AJÁNDÉK díjának fizetési és szállítási  módja

4.1  A 3.3/d) és a 3.5 pontok szerinti díj fizetési és szállítási mód teljesítésére a következő pontokban részletezett szabályozást alkalmazzuk.

4.2 A termék díjának kifizetésére a visszaigazoló e-mailben (3.5 pont) a megrendelés alapján díjbekérőt küldünk a vásárló részére 8 munkanapos fizetési határidővel.

4.3 Amikor a vásárló a termék díjbekérőn szereplő összeget banki átutalással kifizette és arról a banki értesítést cégünk megkapta, akkor indítjuk az online szállítási folyamatot. AJÁNDÉKRA a 4.2 és 4.3 pontok értelemszerűen nem vonatkoznak.

4.4 Az első fázisban a vásárló által előzetesen megadott, rövidített nevére elkészítjük a megvásárolt aktivált dokumentumot. Amennyiben a vásárló a későbbiekben módosítani kívánja a nevet, akkor a dokumentum aktiválását díjmentesen elvégezzük és e-mailben megküldjük a vásárló részére.

4.5 A szállítási folyamat második fázisában a vásárlóra aktivált termék letöltési helyét  e-mailben megküldjük a vásárló részére.

4.6 Amennyiben a vásárló a küldeményünkkel, vagy termék kipróbálásával kapcsolatosan bármilyen működési rendellenességet, vagy hibát észlel, akkor arról e-mailben bejelentést kérünk.

4.7 A megrendelés teljesítésének lezárásához minden esetben telefonos tájékoztatást kérünk a vásárlótól arról, hogy a megküldött online tartalom letöltése és kipróbálása eredményes volt-e. Amennyiben a tájékoztatás pozitív eredményű volt, akkor postán megküldjük a cégszerű aláírással ellátott következő dokumentumokat: a termék specifikációs lapot, a megrendelés visszaigazolás, a díjbekérőt, a számlát, a végfelhasználói licencszerződést és a jótállási jegyet. AJÁNDÉK esetében díjbekérőt és számlát értelemszerűen nem küldünk.

 

5. Szavatosság és jótállás

5.1 Az érvényes jogszabályok szerint a webáruházban megvásárolt termékekre a törvény szerint biztosított jótállást vállaljuk. A konkrét jótállási idő minden termék bemutatásánál feltüntetésre került. A biztosított jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is természetesen érvényesek.

5.2 Garancia: A webáruház által értékesített termékekre az átadás napjától (4.7 pont ) számított 24 hónapig jótállást vállalunk. Cseregarancia: Amennyiben a termék meghibásodása cégünk szakmai hibájából keletkezett, akkor érvényesíthető. A kicserélt termék jótállási ideje újrakezdődik.

5.3 A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén: E-mail küldeményként juttassa el cégünkhöz a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig.

5.4 Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené, telefonon vegye fel a kapcsolatot cégünkkel (Tel: 06-30-640-5281, hétfő-péntek 09.00-16.00 óra között), mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható.

5.5 A termék megérkezése után megkezdjük az ügyintézést, és a garanciális javítás befejezésekor telefonon, valamint e-mailben is tájékoztatjuk a vásárlót a munka elvégzéséről.  A javított terméket e-mail küldeményként visszaküldjük a vásárló címére. A kisebb rejtett hibák kijavítását a munkanapokat figyelembe véve 24 órán belül elvégezzük.

5.6  A szavatosságról és a jótállási felelősségről további hasznos információkat a következő honlapon olvashat.

 https://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag

 

6. Vásárlástól való elállás joga

6.1 Minden vásárlónak a megrendelés átvételétől számított 14 munkanapon belül elállási joga van, az erre vonatkozó igényét e-mailben vagy cégünk telephelyén személyesen tett egyértelmű nyilatkozatában kell bejelentenie.

6.2 A felek eltérő megállapodása hiányában a vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék esetében, amelyet a vásárló utasításai alapján, vagy kifejezett kérésére állítottak elő, rendeltek meg vagy, amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

6.3 A rendelet szerint az online tartalmak letöltése olyan esetkör, amely az elállási jog alóli kivételek közé tartozik. A különböző programok/tartalmak interneten történő megvásárlása szolgáltatásnyújtásnak minősül, melynek során a kódok/jelszavak és linkek elküldése a webáruház üzemeltető részéről a teljesítés megkezdését jelenti.

6.4 Ez alapján az online tartalmak letöltésére a rendelet 5. § a) pontja vonatkozik, azaz amennyiben az elállási határidő (azaz 14 munkanap) lejárta előtt a webáruház üzemeltető a teljesítést a vásárló bele egyezésével megkezdte, úgy – eltérő megállapodás hiányában – elállásra nincs lehetőség.

6.5 Amennyiben a teljesítést (azaz a kód/jelszó és linkek elküldését) a nélkül kezdi meg a webáruház üzemeltető, hogy abba a vásárló bele egyezett volna, akkor van lehetősége a vásárlónak az elállásra 14 munkanapon belül. Ebben az esetben 10 munkanapon belül visszautaljuk a vásárló által kifizetett számla összegét. AJÁNDÉK estére a cégünk visszafizetési kötelezettsége értelemszerűen nem vonatkozik.

6.6 A vásárlástól való elállás jogáról további hasznos információkat a következő honlapon olvashat. https://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasijog.html

 

7. Adatkezelés

7.1 A webáruház használata során, mint üzemeltető részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, és nem adjuk ki harmadik fél számára, kivéve abban az esetben, amennyiben  az a szükség szerint igénybe vett  szállításszolgáltatója.

7.2  A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból (IP cím, látogatás időtartama stb.). Ezen adatokat rendkívüli esetben kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adjuk át a hatóságok részére.

7.3 A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát. letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

7.4 A megrendelés folyamán rögzített adatokat a webáruház üzemeltető a  megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

7.5 A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél(tervezett) feliratkozás során megadott adatokat  az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.  A vásárló adatai törlését, módosítását, bármikor kérheti írásban az info@tervkont.hu  e-mail címen.

 

8. Szerzői jogok és szellemi tulajdon védelme

8.1 A TERVKONT Kontrolling Webáruház honlapjának egész tartalma ( termékek, illusztrációk, szövegek, megnevezések, márkák, képek, cikkek, hírek) a TERVKONT Kontrolling Tanácsadó Bt. szellemi tulajdonát képezi. A honlap tartalmának bármilyen módszerrel és bármilyen adathordozón történő részleges vagy teljes reprodukciója kizárólag a TERVKONT Kontrolling Tanácsadó Bt. előzetes és határozott engedélyezésével történhet.

8.2 A szolgáltatásaink által kínált összes termék információk, szövegek tartalma, dokumentációk, cikkek, hírek a szellemi tulajdonra és a szerzői jogvédelemre vonatkozó magyar, valamint nemzetközi törvények által védettek.

8.3 A TERVKONT Kontrolling Tanácsadó Bt. nem engedélyezi a honlapja azon tartalmának lemásolását, reklámhordozókra nyomtatását, vagy terjesztését, amelynek Ön nem rendelkezik a szellemi/szerzői tulajdonjogával. A honlap tartalmának harmadik személy által történő, engedély nélküli felhasználása hamisításnak számít, és a Szerzői Jogvédelemre vonatkozó törvény szankcióival jár.

8.4 A TERVKONT Kontrolling Tanácsadó Bt. nem vállalja a felelősséget abban az esetben, ha egy harmadik személynek kiadott joggal egy illetéktelen Felhasználó visszaél.

8.5 A webáruházban forgalmazott termékek szerzői jogának és tulajdonának védelmét szolgálja a Végfelhasználói licencszerződés vegfelhasznaloi-licencszerzodes-tervezet-vedett.doc (36,5 kB) amelynek elfogadása szükséges a vásárlói megrendelés teljesítéséhez.

  

9. Vegyes rendelkezések

9.1 A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a 45/2014.(II.26) Kormány rendelete a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

9.2 A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével vásárló elfogadja az üzemeltető Általános Szerződési Feltételeit, továbbá adatkezelési elveit, amelynek részletes változatát, mint a TERVKONT Kontrolling Webáruház adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának  letöltéséhez a következő hivatkozást használja: adatvedelmi-szabalyzat-vedett.doc (48 kB)

9.3 Jelen Általános Szerződési Feltételek dokumentum nyomtatásához a honlap bal felső kiemelt menüjében elérhető Nyomtatás gombot, míg a doc formátumú változat letöltéséhez a következő hivatkozást használja: altalanos-szerzodesi-feltetelek-vedett.doc (71,5 kB)


Keszthely, 2015. január 6.    


Wisinszky Károly, cég üzletvezető
TERVKONT Kontrolling Tanácsadó Bt.

 

Keresés

Elérhetőség

TERVKONT Kontrolling Tanácsadó Bt. VASZARY KOLOS U. 9/A
KESZTHELY
8360

Adószám: 27642450-2-20
+ 36 83 312 158
+ 36 30 640 5281
Ügyfélszolgálat: munkanapokon 9-16 óráig.


Kapcsolat